dimarts, 3 de març del 2009

CRONICA TERCERA ETAPA DE LES TRAIL SERIES CISTER

EL CLUB EXCURSIONISTA MONTBLANC REALITZA AMB ÈXIT LA 3ª ETAPA DE LA TRAIL SERIES CISTER

El passat diumenge 8 de febrer, una quinzena d’integrants del Club Excursionista Montblanc van realitzar la tercera etapa de la Trail Series Cister: Rocafort de Queralt – Santes Creus. Uns 23 km i uns 700 m de desnivell positiu.

Van sortir de Rocafort a les 8 del matí en direcció a Montbrió de la Marca on van haver de superar diferents turons fins arribar a la forta pujada de la Caserna del Comaverd.
La baixada del Coculló va ser la part més muntanyenca de la ruta: van haver de fer una petita “desgrimpada” i seguir per corriols poc clars on després van haver d’agafar diferents pistes que els els van portar fins al Pont d’Armentera i acabar finalment al Monestir de Santes Creus a les 13:30 hores. Tots els integrants van segellar el seu “forfait” al Monestir.
Al finalitzar l’etapa es va fer un petit piscolabis per a tots els aventurers.

La propera etapa es farà el pròxim diumenge dia 15 de febrer, es sortirà de Santes Creus i finalitzarà a Montblanc.

Des del Club es vol agrair a tots els aventurers per les ganes de voler caminar i sobretot de poder disfrutar amb un bon ambient.

L’èxit és notable i cada vegada s’apunta més gent, per més informació i per apuntar-se: cem_muntanya@hotmail.com bé en el blog http://montblancxtrem.blogspot.com/ Agraïríem que s’avisés si s’apunta més gent.

Agraïr la col·laboració de les Oficines de Turisme de Montblanc i Poblet, així com l’Oficina de Gestió de la Ruta del Císter, les germanes del Monestir de Vallbona de les Monges, el Monestir de Santes Creus i la Beep de Montblanc